Forældresamarbejde

Forældresamarbejde:

Vi ønsker et positivt samarbejde med forældre, der er baseret på gensidig respekt, åbenhed og tillid.
Vi tilbyder forældrene en samtale om barnets trivsel ca. 3 mdr. efter opstart. Derudover kan personale og forældre altid bede om en samtale, hvis der er noget, der skal drøftes.
Hvis der opstår en bekymring for et barn, så indkalder vi til et møde, vi trækker også på andre faggrupper efter behov. Dette foregår altid i tæt samarbejde med forældre.

Den daglige fælles information/kommunikation foregår gennem personlig kontakt og Aula - forældre intranet.

Forældrearrangementer:

Vi har et årligt forældremøde,  hvor der også er valg til forældrerådet.
Den store ”julefest” med juleværksteder og Luciaoptog.
Forældrerådet arrangere sommerfest, som er et af årets højdepunkter. Vi har også en arbejdsdag med forældrene, hvor der også er tid til hygge og snak forældrene imellem.
Vi arbejder tæt sammen med vores engagerede forældreråd, og de har stor indflydelse på vores hverdag.

Lucia børn

Lucia børnene synger og optræder for forældrene
Juleklip med forældre

Forældre og børn laver juleklip, andre er i værkstedet og laver juledekorationer eller måske sidder de og hygger med kaffe og æbleskiver.